אם חסרה לילד מוטיבציה ללמידה, זה תסמין חשוב המעיד על קושי אחר שלא מקבל מספיק מענה חשוב לוודא קיום מענה לכל הקשיים שלו - קוגניטיבי, התנהגותי ורגשי רק מענה שלם יעניק לו את הקרקע המתאימה לפרוח ויביא אתו את התוצאות הרצויות בכנפיים להצלחה האמונה המנחה היא שכדי להגיע לתוצאות איכותיות עם הילד צריך להבין את מה שתוקע אותו ולעזור לו לצלוח את המשוכה צריך לתת מענה כולל לכל התחומים שלו יחד - קוגניטיבי, התנהגותי ורגשי שיטת העבודה שמה דגש גדול על פיתוח היכולות של הילד לחשוב, לשקול, להבין ולפתור בעיות

בניית דפוסי חשיבה יעילים וחיוביים, בניית מסוגלות עצמית הגדרה של מטרות ויעדים, יצירת מיקוד בלמידה , שיפור תפקודים ניהוליים עידוד חשיבה רפלקטיבית. שיקוף השפעת המחשבות של הילד/ה על הרגש ועל התנהגות

קרא עוד  

כאשר עובדים עם הילד על התחום הקוגניטיבי והרגשי, התוצאה, התוצר של שניהם יחד היא ההתנהגות המטרה להוביל את הילד להתנהגות ממוקדת מטרה - הבחנה בין עיקר לטפל התנהגות מווסתת- מתונה, לקיחת אחריות, התנהגות מתכננת ומארגנת

קרא עוד  

על מנת שהילד יוכל לבטא את היכולות הקוגניטיביות שלו, חשוב שיהיה פנוי ללמידה וידע לווסת את הרגשות של הלחץ והתסכול. בעבודה בתחום הרגשי, חשוב לייצר עבור הילד חוויות של הצלחה, מסוגלות עצמית , הנאה מתהליך הלמידה או האימון

קרא עוד