בניית דפוסי חשיבה יעילים וחיוביים, בניית מסוגלות עצמית הגדרה של מטרות ויעדים, יצירת מיקוד בלמידה , שיפור תפקודים ניהוליים עידוד חשיבה רפלקטיבית. שיקוף השפעת המחשבות של הילד/ה על הרגש ועל התנהגות
קרא עודבניית דפוסי חשיבה יעילים וחיוביים, בניית מסוגלות עצמית הגדרה של מטרות ויעדים, יצירת מיקוד בלמידה , שיפור תפקודים ניהוליים עידוד חשיבה רפלקטיבית. שיקוף השפעת המחשבות של הילד/ה על הרגש ועל התנהגות
קרא עודכאשר עובדים עם הילד על התחום הקוגניטיבי והרגשי, התוצאה, התוצר של שניהם יחד היא ההתנהגות המטרה להוביל את הילד להתנהגות ממוקדת מטרה - הבחנה בין עיקר לטפל התנהגות מווסתת- מתונה, לקיחת אחריות, התנהגות מתכננת ומארגנת
קרא עוד